2009. május 17., vasárnap

Fotós tali

Ezen a szombaton Szabó Márta (mArt) és Rideg Ferenc jóvoltából egy nagyszerű fotós kiállítás és fotóstalálkozó került megrendezésre Székesfehérváron. Szerencsére, mint helyi lakosnak nem kellett messzire mennem. Nagyszerű élmény volt ez az egyszerű, minden kötöttséget mellőző rendezvény. Egymás mellett jelenhetett meg Osz45 nagy méretű profin keretezett fotója, az én szerény kis fotóim mellett. A szervezők fantasztikus munkát végeztek. A város nézés és fotózás nagy élmény volt számomra, azért, mert kíváncsi voltam, hogy a más városokból érkezett fotósok, milyennek látják a mi városunkat. Egyenlőre ebből, még nem sok fotót láttam, de gondolom nem soká késik ez sem. A táncos bemutatóról, már sok jó fotót láttam. Nagy megtiszteltetés volt számomra, hogy ezen az eseményen részt vehettem! Egyenlőre két fotót mutatnék be , de remélem lessz még több is!

3 megjegyzés:

Főfüge írta...

A képről nem tudok írni, sőt a fáról se!
Tudod mé? Mert nem én vagyok fenn a fán. Ennek is van előnye, mert ha én lennék fenn, engem egy ilyen kis angyalka nem venne le, tehát maradnék fenn. Tehát, ez egy extra igazságtalanság, de sajnos be kell látnom, hogy én levenném, Ő meg nem, ez már így van, mert ez nem egy reverzilibis eksön. Most eme, filozófikus eszmefuttatásból, remélem rájössz végre, hogy miért nem mászok fára, s különben is én már rég megértem arra, hogy lejöhessek! Te meg légy türelmes!!!
Persze a felségrendűségem, abban még azért nem akadályozna meg, ha biztos, hogy az angyalka értem jönne, akkor feladnám földi pozíciómaimat és újra felmásznék a fára, és máig is élnek, amíg meg nem ...

Csak finom figyelmeztetnélek, hogy Szabó Márta, az úgy igen, no de Ő fotós berkekben: mArt. S ezt illene odaírni! Irgum, burgum!

rajli írta...

Köszönöm a rövid hozzászólásodat! :)))
(mArt javítottam!

Főfüge írta...

Látom megvették a fotóidat!
Hogyé attad?