2010. április 5., hétfő

A remény

21 megjegyzés:

Fhil írta...

Nagyon szeretem ezt a kékes színvilágot, amibe egyes képeidet helyezed. Kifejezhet ünnepélyességet, szomorúságot, komolyságot, de mindenképpen elegáns és visszafogott.
Ezen a képeden egy félig elmerült csónak, egyik felén a sötét mélység, másikon az ég tükröződik. De a csónak orra még a mólóhoz ér, nem sodródott el a nyílt vizekre. Ezt fejezi ki számomra ez a fotó és mindezt szép geometrikus szerkesztéssel megoldva.

rajli írta...

Köszönöm szépen a részletes értékelést Ildikó!
Laci

kristina feles írta...

Köszönöm Laci, Nektek is kellemes ünnepeket kívánok!!

Ez a képed csodaszép, gratulálok!!

Kristina

rajli írta...

Köszönöm szépen Kristina!

Nagylátószög írta...

Mértanian precíz kompozíció, de a javát Fhil leírta, nekem nem sok maradt, csak elmerülni benne :)

shadow írta...

Tetszik a csendessége...a hangulata, és emellett a megvalósítás is, hogy olyan szépen fonódnak egymásba a tónusok, absztraktul pontos, és ritmikus a kép.

rajli írta...

Köszönöm Judit és Nagylátószög!
Kedvenc fotóim egyike!
Laci

Várday Béla írta...

Húúú de gyönyörű!

rajli írta...

Megtisztelsz kedves Béla!

F.K.L. írta...

Megértem,hogy kedvenceid egyike!
A színvilág is jó választás!Számomra absztraktos,sokat mondó,sokáig nézhető,merengős kép!
Tetszik!
Gratulálok!Üdv:Laci

rajli írta...

Köszönöm szépen Laci!

Gyöngyi S.Faragó írta...

Annyira egyensúlyban van minden szempontból, hogy nekem felesleges az asszimetrikus keret.Önmagában a legszebb ! :)

rajli írta...

Köszönöm szépen Gyöngyi, a keretezésben mindig gyenge voltam! :)))
Laci

Gyöngyi S.Faragó írta...

Akkor tüntesd el róla ! ;))

rajli írta...

Értettem! :)))

Szabó Szilárd írta...

Hát nem könnyű manapság csónakot fotózni úgy, hogy ne tűnjön egynek a százötven millióból. Ezzel a képpel viszont sikerült! Tanítani lehetne!

rajli írta...

Megtisztelsz Szilárd!

Marcsi írta...

Csodálatos fotó! Gratulálok! Üdv. Marcsi

rajli írta...

Köszönöm kedves Marcsi!

sharjah írta...

eszméletlen fotó, színvilág, hangulat, cím.
Minden klappol , le a kalappal !

rajli írta...

Megtisztelsz, én is a legjobb fotómnak tartom!
Laci