2010. március 6., szombat

Az élet János után!

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Örülök az új képnek Laci! Újabb tükröződés!!! Remek!!!
Szeretettel gartulálok,
Kristina

rajli írta...

Vajon Jánosnak is tetszene?

Névtelen írta...

Kedves Laci, jól ismerted Jánost sokkal jobban, mint én! Próbáld az Ő szemével nézni, és rá fogsz jönni, hogy tetszene a kép! Egyéként amikor rosszul fotózok le majd egy rajzomat mindig eszembe fog jutni nekem is, hogy János mit szólna hozzá, ha ezt a vacak fotót tenném a blogra, megint rám szólna, hogy mi ez a vacak, vagy nekiállna kijavítani PS-sel és elküldené a "szép fotó" verziót, hogy cseréljem le a sötét vagy rossz minőségű fotómat jobbra. Már az, hogy eszedbe jutott, hogy mit szólna hozzá János, már ezzel a godolattal is él a képben János jelenléte!!
Szép vasárnapot kívánok Laci!! Vigyázz Magadra (erre János azt írta mindig, hogy már az egész Dunántúlra vigyáz :o))) )
Kristina

rajli írta...

Köszönöm Kristina! Amennyiben gondod van a fotóddal, nyugodtan küld el, majd gatyába rázom! :))

Vajda János írta...

Már gondolkodsz a János utáni életben, tehát jó uton jársz, megőrizted a szellemét. Ez a lényeg! A másik, amit Kristina is ír. Tanítványaimnak szoktam azt mondani: Nézz a keresőbe a saját szemeddel, de a máséval a képedet.
Egyébként, én is János vagyok, s nekem tetszik :)

Névtelen írta...

Kedves Laci :o) tudom, hogy számíthatok Rád a fotózási tehetségtelenségemmel :o)))
Fogok is szólni :o) csak meg ne unjad :o) a sok javítást :o)
Kristina

rajli írta...

Köszönöm szépen János, okos gondolatok!

Kerekes Zsuzsa írta...

Mondaná, hogy rajli "szürkeárnyalatos" képe :)
Tetszik nekem is.

rajli írta...

Mondaná köszönöm szépen Zsuzsika! Na és ez után jönne egy kb. harminc összetett mondatból álló reagálás! :)))
Istenem, de hiányzik! :(((